Home staging je obor bytového designu zaměřený na úpravu nemovitostí před prodejem nebo pronájmem. Bytový designér, upravuje nemovitost podle vkusu jednoho majitele. Staging designer, upravuje nemovitost tak, aby byla atraktivní pro co nejširší okruh lidí.

Základní faktory, podle kterých si vybíráme nový domov:

1. Kde chceme bydlet = Lokalita
2. Kolik má domácnost členů = Dispozice
3. Výška úspor + hypotéky = Cena
4. Jak se nám daná nemovitost líbí = Emoce

Cenu, lokalitu i dispozici si zájemce vybírá, než se dostane k Vašemu inzerátu. To, co dokážete jako majitel nejvíce ovlivnit, je emoce, kterou Vaše nemovitost vyvolá.

Připravíme Váš domov tak, aby kupujícího zaujal na první pohled (investice do home stagingu je levnější volba než snižování kupní ceny).

Každá nemovitost vyžaduje jiný přístup. Někdy stačí pár drobných úprav, jindy je potřeba to vzít od základů.

Při prodeji nemovitosti už není důležitý Váš vkus, ale představy kupujícího. Je těžké se trefit do estetického cítění všech. Pomocí principů home stagingu uděláme z Vašeho domova produkt na prodej, který osloví co nejširší okruh zájemců.

Cílem home stagingu není rekonstruovat nebo uklízet. Pokud potřebuje Vaše nemovitost např. opravit střechu nebo koupelnu, budete potřebovat více než home staging. Poradíme, jestli je taková investice smysluplná vzhledem k Vaší požadované ceně. Ověřené řemeslníky rádi doporučíme.

Developeři investují nemalé peníze do prezentací svých novostaveb.

 

Home staging zařízeného bytu

Před

2   1_1.[1]   3_1.[3]

Po

6_1.[1]   5_1.[3]    7_1.[1]

 

 

Home staging nezařízené nemovitosti

1_1.[2]       2_1.[2]

3_1.[5]       4.1

5_1.[2]       6_1.[2]

 

Cílem je rozvolnění a prosvětlení interiéru, správné rozmístění dispozic, oprava a repase zjevných poškození do té míry, aby vynikly přednosti Vaší nemovitosti. Práce designéra a staging týmu trvá podle náročnosti realizace 2 – 14 dní.

Při home stagingu samozřejmě bereme v úvahu, jestli se v nemovitosti nadále bydlí a rozsah úpravy i průběh stagingu domácnosti přizpůsobíme.